J'adore Fredagar (vanligtvis)

Normalt så skulle jag sitta och hurra nu eftersom det är fredag. Men jag kan inte riktigt slappna av på grund av flera orsaker:

1. Jag har engelskaredosvisning både muntligt och skriftligt på tisdag. Jag har skrivit ungefär en sida av tre, och jag har absolut noll tid till det i helgen mer än nu.
2. Jag har rättskunskaps prov på tisdag, också. Jag har inte läst kapitel tre ännu och funderar starkt på att skjuta fram det till onsdagen för att itne panika så mycket. Eftersom jag inte har någon tid till det heller i helgen.
3. Jag har matteläxa tills på måndag morgon, som jag knappt kommer hinna göra heller.
4. Anledningen till att jag inte kan göra något i helgen är tävlingen. Och som vanligt är jag lite halvspänd och nervös för hur det ska gå, men det är bara härligt. det gör mig bara mer taggad.

Men ibland behöver man bara kunna slappna av, eftersom jag har varit sjukt spänd hela veckan utan någon direkt orsak. Vill bara ha lov nu så jag kan sova och bara tänka på ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback