Ibland har man tur

Satt och kollade lottningen en extra gång, vilket var extrem tur. Jag hade nämligen kollat fel, för jag började 9 och inte 10.40 som jag trodde hela tiden. Skulle dock dit och hjälpa till ändå, men segt. Nu ahr jag först match 9, andra 10.40. Går jag sedan inte vidare (vilket jag självklart ska), så spelar jag itne förrän dubbeln 17.45. Sjukt segt, men tur att man bor nära, så man gå kan hem och ta en dusch eller något om man vill.

På tal om badminton så är grannarna här ikväll. Lille Ozzy försvann en stund och kom sedan tillbaka väldigt lycklig. När jag senare kom in i mitt rum så låg det en nerdreglad och söndertuggad badmintonboll på golvet. Inte allt för mysigt, men den var säkert mumsig.

75803-143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback