Healthy-talk

Ikväll har man kännt sig hyffsat duktig. Tränat, så klart, som alltid. Det gick väl hyffsat bitvis. Fick iaf min singel mot Alle på slutet. Blev dock körd i botten på 21-14, 21-11 men ajg hade inte räknat med annat. Kom igång lite iaf, men kondisionen är ju verkligen inget att hurra för.

Det var alltså inte konstigt att jag konstigt nog kom in på mina smalistankar igen. Fast lite var det ju Alles fel som började snacka om Beachen 2007, för det var då jag insåg att jag som vanligt kommer känna mig lika äcklig på stranden, bland alla brunbrända små biffs! Men jag ska göra ett nytt försök och faktiskt försöka gå ner i vikt. Insåg härom veckan att jag gjort det helt oavsiktligt ifs. Men om jag blir lite mer seriös kanske man blir lite smalare. Det hade varit sjukt nice, speciellt inför både sommar och student.

Tyvärr har jag också insett att det är mitt psyker det är fel på. Att jag inte kan hålla vad jag lovar mig själv, och att jag hela tiden faller för frestelser. Men jag måste skärpa mig. Visst, nåt gott måste man ju ha, annars dör man, men inte så överdrivet mycket som jag äter ibland. Dumma mig.

Kommentarer
Postat av: Tiiina

Hmm, jag tror bestämt att jag ser dubbelt :P INTE bra en onsdagseftermiddag ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback