God natt

Enda anledningen till att jag faktiskt orkade starta datorn nu var för att jag var tvungen att kolla mina mail. Och det var bra, för jag hade fått det mail jag väntade på. Det var för övrigt ett bra mail också, för det betyder att jag inte behöver upp och ränna ännu tidigare imorgon. Har ju åter igen råkat ta på mig att vara sportlovs ansvarig i tennishallen. Men det är bara två timmar, så det gör inte så mycket. Speciellt inte imorgon då the nerds ska banka lite bollar och sen laga lunch tillsammans. Lär bli trevligt.

Småttingträningen var inte allt för upphetsande. Endast två kom, så dom fick spela i en timme, lite matcher, som jag kommenterade. Sen duschade jag snabbt och begav mig hem till Jenny där även Nea, Alle, Emelie och Lizze väntade, Elin anslöt även senare. Vi kollade på Mean girls, och Austin Powers, the Spy who shagged me. Det blev även en hel del snackade om inget alls, och ett härligt mumsande på Jennys alla bakverk som var klart godkända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback