Fredagskvällen

Till att börja med vill jag bara be om ursäkt till Alle för att jag var så taskig som lade ribban för högt för honom på kycklingspelet. Jag vet inte om jag råkade såra hans manlighet eller något. För det andra, Johan, var du tvungen att slå mig? Du använder säkert något amerikanskt fusk! Kycklingarna är säkert större och lättare att ta där borta på andra sidan Atlanten, haha!

Så till fredagskvällen. Den spenderades nämligen hemma hos vår kära Nea tillsammans med Alle, Jenny och Sofie. Det blev snöbolsskrig som vi bestämt, och jag lyckades faktiskt träffa jenny i huvudet två gånger. Fast det var ungefär det enda jag träffade på hela kvällen så. Om man inte räknar mitt lilla överfall på Nea. Jag suger verkligen på snöbollskrig.

Sen åt vi glass med marräng, grädde, banan, chokladsås och cashewnötter. Det var mumma för magen (dock inte senare för min fucked up mage). Allt detta avnjöt vi till filmen John Tucker must die. En sådär film , men vad gör man inte när brudsen vill kolla? Så jag och Alle väljer film till nästa gång har vi bestämt. Då blir det thriller eller skräck, mys.

Efter detta stack Sofie hem, eftersom hon skulle upp tidigt och jobba, stackarn.  Så vi städade undan och möttes alla kvarvarande i Neas säng. Det var trots allt bara fläkargänget som återstod. Vi gjorde det lika bra som alltid, så vi låg där och snackade massa skit och höll nästan på att somna. Vi kom nämligen inte därifrån förrän runt 3 eller något. Hade vi inte åkt hade vi antagligen somnat. Inte för att jag hade klagat, det var rätt mysigt, men jag tror mina kära föräldrar hade flippat. En sak jag inte förstår mig på är dock hur vi kunde komma från alles önskning vid kl. 2.22 till porrande på jennys köksbänk. Det finns inga som kan spinna vidare så jävla långt som vi.

Idag blir det kalasande hos kusinen. Är sjukt trött för jag har inte sovit mycket alls. För det första fick jag något ryck, och var tvungen att skriva av mig lite när jag kom hem. Dessutom tror jag allt ätande gav en liten sockerchock för min stackars mage, så jag mådde allmänt kasst under det som återstod av natten. Nu är det dock bättre, och jag tänkte knapra nåt piller sen, så den inte går på demostration igen.

Kommentarer
Postat av: Johan

HAHA, sorry var bara tvungen. Jag har photoshopat bilden, jag fick bara 100 p inget mer, sorry for att man lurat dig men jag ville bara se din reaktion. Hehe. Sa ja, det var ett amerikanskt fusk i allra hogsta grad :D Men du verkade dock ta det ganska bra. Sorry :P

2007-02-24 @ 18:03:10
Postat av: Fräddan

Haha! okej, snygg lögn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback