Första fyllan

När & hur gammal var du? Onykter var man väl första gången i nian, men mer fullt var det i april dagen efter 18 års dagen.
Med vilka? Jag och Mikey, det var studentfest på båten.
Vad och hur mycket drack du? Vin, shottar, cider...allt möjligt, en jävla blandning blev det!
Hur suddigt är minnet av kvällen? Det är helt klart faktiskt.
Är minnet bra eller dåligt? Minnet är jäkligt bra, jag hade väldigt roligt.
Pinsammast? Vet inte om det var så pinsamt, eller jo, vi var nog ganska pinsamma när vi satt i snäckan och mådde dåligt. Mikey spydde på eget bevåg och jag tyckte att snäckan gungade alldeles för mycket.
Kysste du någon? Nej, men jag tror jag fick någon puss (inga namn nämnda!)
Dagen efter? mådde jag illa och var allmänt gone i skallen, skulle ha kalas senare på eftermiddagen. Tur att det var så pass sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback