Förjävlig natt

Har inte sovit mycket alls inatt. Detta är främst på grund av min dumma mage som tycker om att fucka sig allmänt ofta nuförtiden. Den har varit konstig till och från sedan jul. Vet inte om det har med stress att göra, eller om det är att jag bara är så trött på skolan att jag verkligen inte ens vill gå dit. Någå är det iaf, och det irriterar mig som fan när jag inte får sova. Och det vanliga scenariot när man inte kan sova är att man börjar tänka, och när jag börjar tänka då jag egentligen borde sova så skiter det sig ännu mer. Inatt var det främst framtiden som flängde runt i huvudet. Fast det flängde runt ganska mycket redan igår kväll, så jag antar att det inte var något ovanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

This is the gayest shit Ive ever seen.

2007-02-08 @ 20:39:12
Postat av: Emelie

det är sinnessjukt vad omogna vissa människor kan vara!

Postat av: alle

Sugen på Lorden imorn?
Jag ska skaffa lite chicks!!

2007-02-08 @ 21:54:33
Postat av: Fräddan

HAHA fan va dåligt att skriva Alle, eftersom vi var på träning samma tid som inlägget skrevs :P

2007-02-08 @ 23:00:33
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Alle

Jag har nog blivit schizo:P

2007-02-08 @ 23:43:29
Postat av: Fräddan

sjukt duktigt av dig att vara på träningen och blogga samtidigt! :O

2007-02-08 @ 23:54:51
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback