Fläkardagen

Idag har  man varot både nyttig och onyttig. Det började med badminton på hög nivå i tennishallen i två timmar, vilket var väldigt roligt. Självklart var det badmintongeeksen jag, Alle, Nea och Jenny som kämpade på planen. Det belv jämnt, och ett tag fick ajg och Alle agera brudar i mixed. Nu förstår vi hur jobbigt det är att vara framme hela tiden, och tjejerna vet att vi inte bara står bakom och chillar, haha.

Efteråt bar det av hem till mig, där jag lagade spagetthi och köttfärsås. Det verkade vara kodkänt iaf, för ingen spottade ut maten, och alla åt upp. Det blev en hel del snack om ingeting, och sedan förbyttes badmintongeeksen till fläkargänget igen. Det blev näst intill ormgrop i sängen inför filmen Bortspolad. Måste säga att den var sjukt sevärd, och faktiskt den bästa film (iaf animerade) jag sett på länge. Garvade som fan, speciellt åt sniglarna.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback