Filip och Fredrik på besök

Idag fick tydligen TV-profilerna Filip och Fredrik för sig att hälsa på på vår kära skola. Såg dom inte själv, men en smått paralyserad Alle kom sakta gående genom klassrummet när han långsamt utbröt "Jag har sett mina idoler, Filip och Fredrik är här...". Nåja, han repar sig nog. Dom skulle tydligen intervjua min gamla gympalärare Leifing-Leif. Haha, lite roligt faktiskt.

Snart bär det av till frisören. Nu ska skiten av. eller några centimeter iaf. Är sjukt nervös för jag hatar att klippa mig. Vet inte riktigt hur det kommer se ut för jag har knappt bestämt mig själv. Allt jag har lovat Nea är att inte allt för mycket ska av, för då behöver jag inte min Sändi-scarves när jag spelar badminton längre. Men den kanske ger tur, så jag behåller den ändå. Förresten har jag min nya, fina tröja på mig idag. Tack än en gång mamma.

Kommentarer
Postat av: Nea

Omg, lever Alle verkligen efter den upplevelsen? :P

2007-02-05 @ 12:25:47
Postat av: Fräddan

Tror det är knappt!

Postat av: Emmy

och vem var med på inspelningen och leifade runt...? :P mohaha

2007-02-07 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback