Dagen är seg

Det är Torsdag och dagen är/kommer bli sjukt seg eftersom jag måste plugga naturkunskap till imorgon. Jag har verkligen inte någon ork för fem öre. Men jag får väl ta spjärn, det är trots allt lov efter att provet är gjort imorgon. Trodde aldrig att jag skulle klara mig genom den här veckan.

Hade lite roligt idag i skolan trots allt. Vi flummade lite på geografin och Niclas visade nårra sjukt fula filmer som han och hans kompis ahde gjort. "Att Tåflörta" var dock roligast. Sjukt rolig. Palle var het med kommentarerna vid lunchen med.

Palle - Jag måste gå till polisen och registrera min pool.
Alla - Öööh?
Palle - Annars kan man bli tagen för inne-hav!
Alla - HAHAHAHA
Valon - Jag fattar inte?

Jag - Har Palle försvunnit?
Martin - Ja, han gör omkörningen, inofficiellt alltså. Officiellt är han hos tandläkaren...


Kommentarer
Postat av: sanna

har du också naturkunskapsprov imorrn? :/

Postat av: Fräddan

Japp! trauk som fan

2007-02-15 @ 22:42:27
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback