Beslutsångest?

Söndagen har runnit på som bara söndagar kan. D.v.s sätta en alldeles för snabb punkt på helgen. Lika uttråkad och överstissig idag som jag var igår kväll. Bittert att man kan ha så jävla tråkigt ibland. Fattar inte hur jag klarade den där perioden när jag satt hemma varenda eviga helg. För övrigt är jag sjukt träningssugen. Men på tisdag, då fan!

Jag har ändrat lite hit och it med bloggen. Kan itne bestämma mig om jag ska ha bilden där jag är blå, eller den där jag bara är svartvit. Har för övrigt en där jag är lite mitt imellan också, haha.

En promenad kanske? någon...vänlig...själ...

   

Kommentarer
Postat av: becka

låt mig bestämma, ta den vita :D

Postat av: Fräddan

Kinda like den mellanblå :P

2007-02-04 @ 20:34:56
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback