Bara för att längtan är så stor

Sitter här och kan verkligen inte koncentrera mig alls på geografin. Den är sjukt tråkig, mestadels. Det är typ 3 sidor som är hyffsat intressanta, och dom är ifs viktiga. Men resten då? Nej, jag orkar faktiskt inte bry mig. Känns som om jag kommer säcka ihop snart. Men jag får hålla ut. Håååll uuut, håll uuuut!

Och bara för att längtan blev så stor helt plötsligt, så flippade jag med kameran och snattade bruschans studentmössa. Jag var tvungen att se om man kände sig nåt viktig i den. Men det kändes inte så mycket, fast sen är det ju inte min egen heller. Och en NV-mössa mår ingen SP-are bra av, haha. Men måste säga att det var kul ändå. Det är bara 6 veckor tills ens egen kommer nu. Vet dock att jag inte alls passar i någon from av huvudbodnad(om man bortser från min Sändi-scarves, haha), men det skiter jag i! Jag längtar så ändå.

Dagens citat får gåt ill mig själv, bara för att jag är så uttråkad:
"- Just nu känns det som om jag får ut mer av att pilla näsan, än att läsa den här texten..."

75803-171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback