Baka, baka liten kaka

Nu har vi kommit fram till att det är bakning som står härnäst på helg-schemat. Det gör mig absolut inget då jag älskar att både baka och laga mat. Träningen gick hyffsat, spelade både bra och dåligt, men alla verkade vara lite sega så jag var inte ensam. Vi fastnade i hallen till elva, men jag blev så sjukt trött att jag stack hem. Vem vet, dom andra kanske sitter kvar än.

Måste göra lite engelska innan jag sover. Orkar inte läsa artiklarna, det får bli till lektionen imorgon, men lika bra att kolla igenom grammatiken så inte min kära lärare blir sur. Biter dag imorgon med engelska på morgonen och rättskunskap på eftermiddagen. Tråk. Speciellt eftersom Antikrist tror jag är asseriös, medan jag egentligen bara läser engelska för att hålla igång språket. Känns inte som jag lär mig så mycket. Men det kanske jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback