Back on track

Idag har jag varit sjukligt trött. Men det beror antagligen på nattens dåliga sömn. Sjukt jobbigt när man inte kan sova. Bittert dock att jag bara hann skriva en tredjedels sida på engelskan och sedan fick hjärnsläpp. Jag orkar verkligen inte med skolan. Har grymt mycket till nästa vecka, coh jag orkar typ itne börja på något av det. Piss me. Det ska alltid klumpa ihop sig.

Idag gick träningen mycket bättre. D.v.s efter att jag faktiskt kom igång i mina sega jävla ben. Men man såg iaf hur det gick framåt under träningen och det är skönt. Så det får bli en lång jävla uppvärmning när jag ska spela på lördag. Tyvärr finns det inte så bra möjligheter för det, haha.

Hypokondriker på mig också. Kände mig lite tjock i halsen och började genast oroa mig för halsont igen. Hoppas verkligen inte på det, för då skiter jag fan i vilket.

Sitter för övrigt och kollar Little Britain på You-Tube. Haha, det är så jäkla roligt. Det var längesen jag såg det nu på TV. Dessutom letade jag upp lite Black Books med som är en av mina favorit komedi serier. Det får fan bli uppdatering på åde Black Books och Little Britain snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback