Time to kick som serious ass

Nu har jag äntligen packat klart för helgen, tror jag. Är alltid så osäker på vad jag ska ha med mig, och om jag fått ner allt. borde kanske göra en såndära lista där jag skriver upp allt och bockar av, haha. Pastasalladen är gjord, müslin är gjord. Träningskläderna är nerpackade, precis som dom vanliga. Tror jag fick ner allt.

För de som inte vet så är det Simrishamn som gäller i helgen. Dags för starten i proviva cup, så det blir en hel helg nere i svettiga gymnastiksalar, tillsammans med ännu svettigare människor. Men det skiter jag i för det är så jävla roligt ändå. Veckan har inte gått som väntat. Konstigt nog har jag spelat förhållandevis bra, till skillnad från vad jag brukar veckan innan tävling. Men vi hoppas att det inte är något dåligt omen.

Det här lär bli enda blogginlägget för helgen, bortsett från söndag. Så jag får väl skriva hur halkan gick och så när jag kommer tillbaka. Självklart kommer kameran (förhoppningsvis) vara full av allmänt konstiga bilder. Det brukar bli så på någon konstig vänster.

För övrigt. Sista dagen på jobbet imorgon. Vemod.

Kommentarer
Postat av: Nea

Listor is the shit, jag har en för packningen och en för maten :D

Postat av: Jenny

Jag skriver mina listor... sedan struntar jag fullkomligt i dem och hittar på annat istället. Får se vad jag har missat i år ;)

2007-12-14 @ 15:45:42
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Johan

Då tycker jag att ni ska dela med er av listorna. Jag brukar glömma nått...

Andra börjar packa nu...

2007-12-14 @ 15:58:55
URL: http://johanesse.blogg.se
Postat av: Johan

Köpte julklapp tll dig idag. mohahaha. Var skitnöjd över den när jag köpte den, nu börjar jag dock bli tveksam...

2007-12-15 @ 21:42:11
URL: http://thrixx.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback