Snodd lista

Jag var lite fräck och snodde emelies lista. Får väl se om jag kommer fram till något. This is my 2007...

Plats: Vägga vs. Pixy. Svårt val
Resa: Det har varit dåligt med det. så det får bli Stade i Juni. Världs!
Husdjur: Dammråttorna Ragnar och Jaques
Låt: Ibiza voice - 7 nation army och Kobojsarna - Studentsången säger väl en hel del.
Film: Alldeles för många för att jag ska kunna välja en.
Bok: Harry Potter and the deathly hallows
Mat: Onsdagstorsk med kökt puttöttis och dillmajonäs! haha
Kärlek: Lön! hahahaha
Upptäckt: Att jag blir äldre alldeles för snabbt.
Hatobjekt: Njä, inte hata.
Arbete: Pixybild is (was :( ) the shit.
Fest: Balen utan tvekan.
Kaos: Får hålla med Emelie, mesta kaoset finns/fanns i skallen.
Splittring: Vänner, klass och skola. Hit och dit och fram och tillbaka, haha. Som vanligt.
Bedrift: Tagit körkort tror jag. Jag trodde fan aldrig att det skulle gå, haha. Sen ahr jag ju tagit studenten också, det tycker jag är en rätt bra bedrift.
Beroende: Choklad och saltgurka. NÄÄÄÄÄ.
Efterlängtade: Studenten, utan att ens tänka. Men körkortet också såklart.
Tidsfördriv: Datorn, vänner, film, promenader, badminton, jobba, BAKA!
Fynd: Jag är sjukt dålig på att fynda. Men jag hittade ju en rock på halva priset som jag är nöjd med.
Dyraste: Det lär vara studentkostymen.
Sämsta: ensamma stunder med aldeles för mycket tankar.
Bästa: Framtiden väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback