Sista dagen, igen

Då var jobbesäsongen slut. På riktigt. För er som inte visste så blev jag inringd i måndes igen och fick jobba den här veckan också, men idag var det avslutning på riktigt. Det blev glögg, Christmas cupcakes med snowfrosting (bakade av mig såklart, hehe) biskvier och godislotteri. Jag vann en chokladask och en påse bilar, eller tja, slädar. Sen fick vi varsin blomma och så sa vi hej då och allt är jättetråkigt igen. Det känns så jävla trist att lämna en plats där man trivts så jäkla bra. Förhoppningsvis kommer man fortsätta träffas lite granna i alla fall, annars blir jag ledsen. roligare gäng får man fasen leta efter.

Imorgon blir det julklappsshopping i Kristianstad. Då ska dom sista julklapparna inhandlas. Förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Carro o Linda

GRATTIIIS!! Gött som tusan med körkort ju! :D Inte för att vi vill göra dig avis eller sa men just nu e vi lediga o solen SKINER i backen där vi är just nu;) Förstar att allt är bra i Karlshamn ocksa förstas!!! :p

2007-12-21 @ 09:43:08
Postat av: Fräddie

haha! Tack tack :) låter fint det ju! Hade vart kul att teta att åka skidor, hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback