Och så var det hela över igen

Jaha, då var årets rätt så typ mysigaste dag över. Som vanligt rinner tiden bara iväg när man har trevligt. Jag missade till och med Karl bertil igår, vilket var tråkigt, men maten hägrade mer runt sju, så det fick bli så i år. Jag gråter inte över spilld mjölk för jag vet att han finns där för mig nästa år igen.

Likta andra år så var det kusinerna och mormor som gällde på kvällen. Mycket roligt och trevligt som vanligt, och mormor skrev snabbt efter sina julklappar. Jag vet inte om hon tar igen nu efter alla år när andra skrikit efter sina julklappar. Hon blev iaf nöjd med tvålarna och det hon fick av mig.

Som vanligt glömde jag ta kort under kvällens gång, men dom hade nog ine blivit jätteintressanta, så what'a heck. det får gå ändå. I vilket fall som helst är jag ycket nöjd över årets julklappsskörd. Johan var funny och köpte en ukulele till mig. En blå, så nu antar jag att jag får börja lära mig spela. Lite komiskt då vi stog och diskuterade detta roliga instrument på musikbörsen i Kristianstad. Dessutom fick jag ett nytt spel som ska invigas snarast. Tydligen ska det vara ett roligt förfestspel, vilket återstår att se. Halsduk och handksar för att få rocken att se mer classy ut var inget jag klagade över. Sen fick jag förvånande nog en prenumeration på Café, vilket var trevligt. Nu slipper jag gå och glutta i affären. Sist men inte minst blev det ju en del godis och en del shoppingpengar på MQ! ME LIKE! (Rea snart ju, HÄHÄ!

Jag hoppas att alla har haft en minst lika trevlig och mysig jul som jag. Tydligen ska vi åka till Stockholm imorgon, så ikväll är jag sugen på umgänge av någon form. Vi får väl se vad som lyckas skrapas ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback