Julgodis is the shit

Kvällen har spenderats med att göra julgodis och baka lite julkakor. Det blev Rocky Road, Tryffel, knäck och plättbakelser. Mycket på en och samma gång, men jag tror jag fick ihop det. Dock är inte tryffeln klar för den ska stå över natten, så vi får se hur det blir med den imorgon. Hoppas inte jag gjorde den för lös.

Imorgon är det dan före dopparedan och jag har fan knappt en endaste julkänsla. När jag ovh mamma gick på stan idag och träffade massa folk, kändes det bara konstigt när folk började hälsa god jul och gott nytt år. I början av december hade jag rätt mycket julkänslor, men dom verkar ha försvunnit med vägen, ju längre tiden gott. Dock så brukar den alltid infinna sig lite igen när man får klä granen och pynta lite. Så det är det som gäller imorgon.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, alla provar rocky road:P vi med, men det blir ju inte så mycket av det haha:P god jul på dig!:)

2007-12-23 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback