Färdigpaketerat

Nu är allt äntligen färdigpaketerat. Sista klappen är inhandlat och allt är snyggt inslaget. Dock orkade jag inte vara riktigt lika seriös i år med inslagningen, men jag tycker att det blev hyffsat snyggt i alla fall. Det blir så mycket roligare att få ett paket som är snyggt utanpå. Fick även slå in alla paket som skulle till farmor och farfar förra veckan. Så dom fick hänga med på bild lite sent.

Hade nya rocken på mig idag. I like. Den var riktigt skön och höll värmen bra. Fick följa med mamma och inhandla diverse julklappar till pappa, och samtidigt skulle tydligen jag visa något som jag ville ha. Så nu vet man iaf om en paket man kommer få. Men det gör inte så mycket.

Jag har även städat rummet, så nu är här snyggt och rent. När johan kommer tillbaka med bilen ska de sista ingredienserna för julgodiset inhandlas, så blir det lite myskväll med godisgörande ikväll. Julmusiken ska höras vida kring så att jag får lite mer julstämning.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback