And kicked ass we did!

Då var första tävlingen i Proviva cup slut för den här gången. som vanligt har helgen varit helt och hållet lysande och jag har haft hur roligt som helst. Har man inte spelat bra, så har man åtminstånde tränat både ansikts- och magmuskler med tanke på alla skratt som lockats fram.

När det gäller mitt spel så kan jag inte säga att jag är särskilt missnöjd. Förlorade dock båda mina singlar (en W-O) Men det var hårda matcher och jag spelade riktigt bra. Trodde nämligen inte att jag skulle ha en chans på någon av dom, men det drog ut till 3-setare, varav en jag förlorade med ett poäng. sjukt bittert, JA!

När det gäller mixed, så finns inte så myckt att säga. Det blev en, vi spelade för kasst och förlorade. Men dubbeln däremot var helt ok. Jag och Grynet tog nämligen hem dubbelsegern i C. Yay, min första finalvinst någonsin. Men dom säger ju att någon gång ska vara den första, haha. Måste säga att vi spelade riktigt bra, om man bortser från smärre svackor, men det löste ju sig ändå. Roligast var dock finalen mot Tomas och Jimmy. riktigt jämn och kämpig, eftersom deras taktik var att slå allt på mig, haha.

Det fulaste var dock att CBF regerade C-klassen. Vi tog nämligen hem 1:a, 2:a och (några) 3:e platser i mixed, dubbel och damsingeln. Skithäftigt tycker jag. Det visar bara hur mycket vi jobbat upp oss det senaste året. Nu ska man själv bara bli lite bättre i singel, så löser sig det nog, haha. Men i det hela taget så är jag skitnöjd. Wie!

Kommentar från speakern under C-klassens prisutdelning:

- och 3:e platserna går till, med risk för att vara tjatig, eeehm...Karlshamn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback