Tiden rinner iväg

Då har man (nästan) jobbat sina 4 veckor på Hamnen. Även om det har varit sjukt långtråkigt vissa stunder, så har tiden ändå gått rätt fort måste jag säga. Nu börjar nervousiteten dra sig på, eftersom jag börjar nytt jobb redan på måndag. Vad ska dom tycka om en? vad får man göra? tänk om jag inte klarar av det? Sådana är frågorna som dyker upp i mitt huvud rätt ofta. Förhoppningsvis ska det gå bra. Så i helgen gör jag en Fredrik Segemyhr, "Jag är mellan två jobb".

Helgen ska för övrigt spenderas på Ven. Inte ultrasugen för tillfället, speciellt inte om vädret hade tänkt bli skit, vilket det verkar som. Inte blir det bättre för att jag inte kan hänka Alle och Nea upp till Växjö heller. Hade jag vart hemma kunde vi fixat lägenhet och allt. Men nej, nej. Allt ska krocka. Dessutom känns det piss att man inte träffar folk på samma sätt längre. Måste verkligen träffa någon nästa vecka, eftersom det inte blir förrän till nästa helg igen annars. Hur segt är inte det? Men vad som är bra med helgen är iaf att jag får träffa två av de coolaste pojkarna som går i ett par skor, Hugo och Svante.

Kommentarer
Postat av: Henrietta!

Hoppas du trivs på det nya jobbet! och självklart får du hälsa på! fast det förstås, får vänta tills jag vet hur familjen är innan jag börja bjuda dit en massa folk! :P ha det super och hoppas att vi ses! kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback