Sovtajm?

Dags att sova snart tror jag bestämt. Fast det är inte så att man lägger sig med en massa vemod längre. Även om man vet att man ska upp till jobbet så känns det helt okej. Det känns inte alls lika segt och långdraget nu. Jag ahr knappt jobbat en vecka, så jag ska nog inte säga för mycket. Men Dt kommer nog bli roligt. Ser fram emot att lära mig mer, och utantill dessutom. det är så skönt när allt bara flyter på. Får väl se om jag kommer kolla några bilder på er som finns där ute i cyberrymden. Har ni pixy bild som bolag så är chansen stor, haha.

Micka får hänga med på ett hörn. Bara för jag är så nöjd med henne som überretuscherad. Haha, nej, hon är söt som fan i verkligheten. Men det var bara sjukt kul att jobba med den bilden. Synd bara på dom jäkla skuggorna. Men jag lärde mig tyvärr aldrig det där med riktig ljussättning, plus att blixten inte riktigt ville. Men vad gör man? Riktigt så omfattande blir det ju inte på mitt nuvarande jobb. inte ens i närheten. Haha.

image512

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback