Rollercoaster tycoon is the shit

Mitt nya nöje är att spela RCT2. Det var sjukt längesen jag hade det spelet, men sen började vi snacka om det någon kväll och jag blev så jäkla sugen. Så det fixade sig och jag har spelat och nördar en hel del. Rätt segt med uppdrag ibland, men vafan. Kul när man får till sjukt feta berg och dalbanor. Man kanske skulle jobba som designer till det? Haha.

Imorgon är det jobb igen. Har gjort alldeles för lite i helgen. eller träffat för lite folk i vilket fall som. Speciellt eftersom jag ska till Ven hela nästa helg. Det får bli meeting i solen någon gång i veckan hörrni(?).  Antar att det får bli lite målning på jobbet. Är bara vädret fint så är det rätt härligt. Man kanske kan fixa lite solbränna. För under dagens solning hände det då rakt inte mycket. Får dåligt samvete är man står bredvid mina hobbynegers (no offence!) till parents.

image496

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback