Party up people

Igår var det fest hos Henrik som gällde. Med tanke på huvudvärken som ville infinna sig dryga timmen innan ajg skullee åka så var jag inte jättesugen. Men så fick ajg lite bukfylla, och allt blev bättre. 2 päron och en banan på hela dagen kan vara lite för lite insåg jag. Väl hos Henrik så var allting väldigt trevligt. Mycket flumm och skumma diskussioner som vanligt. Men vad skulle en fest vara utan det? Det blev så att jag, Lizze och Oscar inte tog taxin hem förrän vid 3 snåret. Mycket lyckad kväll.

Förövrigt så är jag glad för att jag fått så bra respons på bilden jag gjorde. visste ine att alla skulle uppskatta den så mycket. Det är alltid roligt när man gör något som betyder något för andra än en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback