On da work

Sitter här på jobbet och har lunchrast. Har under förmiddagen fått en introduktion i hur allt funkar med bilderna och så. Det är jäkligt mycket som händer som man inte hade en aning om innan. Det tänker man verkligen inte på när man sitter där och fyller i sin lilla påseende lapp efter skolfotot. I vilket fall som helst så var processen, där jag ska hjälpa till, mindre krånglig än vad jag väntat mig. Det är mycket att hålla reda på som sagt, men det är sånt som går av sig själv när man bara har kommit in i det. Så det blir nog roligt.

Det som är så jäkla skönt att tiden går mycket fortare än när man jobbade på oljehamnen. Då segade sig tiden som fan och här rusar den fram för man har saker att göra hela tiden. Det är roligt, because I like to keep busy. Dom har fotografkurs just nu, så alla drog typ på lunch, men jag har redan käkat. Men eftersom jag nog inte vågar ge mig på några mer bilder utan övervakning så får jag sitta och vänta här tills dom andra kommer tillbaka. Men det är rätt lungt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback