MR. Sleepyhead

Jisses, trodde inte att jag skulle bli så seg av de här arbetstiderna. Och ändå jobbar jag bara från 12-20. Hur ska det då bli när jag jobbar till 22? Nästa veckar är det dessutom no-life som gäller för då börjar jag sex på morgonen! Det blir jobbigt. Finns säkert många där ute som skrattar åt det men jag kan inte hjälpa det. Jag är inte van vid det, än. Men jag ska ju bara jobba såhär i tre vekcor sammanlagt (tror jag). Men jag är glad för OB:n jag får i vilket fall som helst. Vet dock inte hur mycket det handlar om, men lite är det iaf.

Jag har blivit Müsliberoende. Min hemgjorda müsli är så jäkla god. Jag tycker om den, och tror den är hyffsat nyttig, även om det är råsocker i som Alle klagade på (tji fick du, höhö). Ska dock prova med honung någon gång, men tror ändå inte att det kommer bli lika gott karamelliserat. Jäjä, det är så lite müsli man har ändå, två tre matskedar och sen en massa massa fiber och shit. Mycket gott, och man står sig faktiskt länge. Den är min räddning vid klockan 17.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback