Misery business

Har fastnat som fan på Paramores - misery business. Det som är härligt är att den låter bra live också. Det är alltid sjukt tråkigt när man tycker en låt är skitbra, så hör man den live och allt bara låter askasst. Där ser man vad tekniken kan lura en. Fast ja, dom säger ju, fake it 'till you make it. det kanske är sant då. för övrigt hittade jag även en omgjord elektroversion till den här låten. Haha, den var också rätt cool ändå.

För övrigt är sångerskan rätt snygg ändå. Om man får tänka efter lite. Speciellt när hon inte har den missfärgade moroten till frilla. Haha. Eller vad säger du Alle?

Förresten var mamma lagom knas härromdan:

Jag sitter och kollar på den akustiska versionen av misery business

Mamma - Den var ju rätt bra, men va hon ser ut i skallen

Jag byter till videon

Mamma efter en stund - Men, va tråkigt, den låter ju precis lika dant!
Jag - Mamma, det är samma låt!
Mamma - Jaha....ja det förklarar ju saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback