Klockan är redan 10...

Klockan är redan 10 och jag har redan hunnit ha körlektion, sprungit en runda och dessutom duschat. Jag känner mig mäkta stolt över denna morgonstund-har-guld-i-mund-prestation. Körningen gick oförväntat bra, det tyckte t.o.m Simon, med tanke på att jag inte haft körlektion sen den 24:e maj. vi behövde inte gån ågra steg tillbaka, utan kunde istället rätt fort börja på nästa steg.

Det blev hela joggingrundan idag också, men det var otroligt segt både i början och på slutet (och jag vet egentligen inte om det var särskilt skönt imellan heller). Får dessutom alltid ont i magen när jag är klar, men det brukar oftast gå över efter någon timme. Faktumet att man ska till jobbet om en stund är ju dock lite bittert, but who cares. Det blir nog trevligt idag också. Förhoppningsvis blir det mer streckkodsläsning än inskrivning, för fyfan va lång tid det tog!

Men en sak i taget. Först blir det chill, sen lite lunch i form av en god omelett förhoppningsvis, och så måste jag se om jag hinner bort till citygross innan jobbet för att inhandla fil som jag kan ha till min kvälls-/morgonmüsli på jobbet. I'm addicted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback