Just one more week

Då var det helg igen och man har bara 3 veckor kvar på oljehamnen. Samtidigt som det är jäkligt gött att jobba där så bir jag lätt uttråkad av det, så det ska bli skönt att få lite ombyte snart. Man känner att man börjar bli lite nervös, men det ska nog gå bra på pixybild också.

Igår var det fest hos Mattsson som gällde. Trodde jag skulle vara nykter, men eftersom han bjöd på bål så blev det lite dricka i alla fall. Tack så mycket. det var en myckte trevlig kväll måste jag säga. Hemfärden, och stunden strax innan var ju något av en upplevlese måste jag säga. Haha.

Idag har jag varit i Växjö med Johan. Han skulle kolla till lägenheten och jag tvingade honom dessutom att slänga massa skit som han hade. Speciellt eftersom återvinningssället ligger precis nedanför hans hus. Eftersom mat och sovklockan ringde så stack vi in till stan och tog en pizza och kollade runt på stan en stund. Tyvärr gjorde detta att jag inte hann dra ut till sternö med folket för volleyboll och bad vilket var tråkigt. Men det kommer väl fler tåg. Sov över en timme eftersom jag var trött som en gnu.

Händer det något ikväll?
Inte vet jag men ajg hoppas på det. Ven hela nästa helg, så jag vill inte sitta hemma och uggla, speciellt inte när vädret är så najs.

Här är lite bilder som jag pappa och johan tog nere i hamnen i morse. Eftersom både pappa och johan legat vart marinare så var dom bara tvungna att gå ner och kolla lite. Men det var rätt kul att se på dom.


Kommentarer
Postat av: Nea

Jotack, hemresan var en upplevelse :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback