Helg igen

Fan va fort veckorna går. Det märks verkligen att man trivs på jobbet, för just nu känns det perfa. Dagarna går så fort att jag vet inte vad. Det blir säkert stressigt nu när det kommer igång på riktigt, men jag ser ändå fram emot det. Ska dessutom jobba skift de kommande 3 veckorna. Så nästa vecka blir det 12.00 - 20.00 varje dag. men det blir nog bra. Missar dock träningen, men samtidigt får jag OB så. Hehe. Dessutom kunde jag bokan in 2 körlektioner på grund av det.

Imorgon ska pengar brännas. Haha. Inte så farligt, men jag ska äntligen gå och köpa nya joggingskor som ajg längtat så länge efter. Det ska bli skönt att få ett par riktiga skor så inte knäna fuckas upp lika mycket (förhoppningsvis). Förresten blir det party(?) på kvällen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback