Fransmän och solbränna

Tro det eller ej, men igår träffade jag lite fransmän. Två för att vara mer exakt. Det var Henrietta som hade besök av en från franskagänget, och så hans kompis. De båda var ute och tågluffade och tog sig en tur förbi karlshamn. Det var väldans trevligt och ajg slapp prata franska hela kvälen. vilket självklart var skönt eftersom jag typ inte kommer ihåg ett piss.

Idag har det varit sjukt varmt på jobbet för övrigt. tänkte vara duktig och skaffa mig lite färg. Blev dock kankse lite för mycket färg så nu har jag fixat nån konstigt formad rosa bränna på axlarna. Menmen, ska tydligen bli skitväder imorgon så då hinner det lägga sig, så kan ajg dra på till på torsdag igen. Måste ju ha NÅGON form av färg när sommaren är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback