Äntligen!

Idag har jag äntligen köpt nya joggingskor. Det fick kosta lite, men så ska jag ju förhoppningsvis få riktigt bra användning för dom också. Det fick bli Nike air structure triax + 10. Haha. Långt namn. Men sköna var dom. Herrn i affären försökte pracka på mig ett par för 1700 spänn, men där gick gränsen. Visst var dom sköna, för man kände knappt att man ahde något på foten. Men så seriös sprinter är jag inte.

Party party ikväll? Får se. Var sjukt sugen hela veckan och igår. Men har känt mig lite halvt kass idag, så känslan försvann. Men det kommer väl tillbaka förhopningsvis. Den som lever får se.

image516

Kommentarer
Postat av: Martin

Leker du KING idag mannen hehehehehhehehe
STEK
vem ,. ahahha VEMEMEM Hehehheheheheheheheheheheheheheh

2007-08-25 @ 22:20:20
Postat av: Fräddie

HAHA, martin, gå och lägg dig, du gör ju BORT dig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback