A working guy

Jaha, då var man redig arbetare då. Eller något i den stilen i alla fall. tills vidare anställd eller periodanställd, vetifasen vad det heter. Det ahr varit helt okej än så länge. Har inte gått in på mina "riktiga" arbetsuppgifter ännu, men hoppas på att få introduktion rätt snart. Det verkar lite krångligt att hålla reda på alla grejor när man bara står och kolla. Inte så kul att veta att rätt mycket fuckar sig om man gör fel någonstans.

Det är roligt att man inte är den enda i min ålder heller. Har ju båda Alexander och emelie som bara är två år äldre. Just nu håller man på att skruva ihop massa möbler med Alexander. Men antar att det blir mer jobb med emelie sen när jag kommit igång med det andra. Det blir nog bra, även om man fortfarande är lite nervös för hur det ska gå att lära sig allt nytt. Men det brukar fastna rätt fort när jag väl fattat vinken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback