Worm it

Idag har man inte direkt maskat alls faktiskt. Nej inget worm it alls här (Ta det som en pik alle, hehe). Jag och Bruschaaan fick nåt ryck och stack iväg till gymmet och var borta ett bra tag. Det blev lite cirkelträning, men eftersom jag inte kände mig så seriös så höll jag igång ett tag på trampmaskinen och körde sen 3 min x 2 med den där jobbiga jävla skutövningen från fysen. D.v.s sidosteg fram och tillbaka, med lite box imellan. Men det var skönt.

Kvällen har spenderats hos Nea tillsammans med Alle, Lizze och delvis Emelie. Det spelades kort, och jag vann nästan. Sen käkade vi glass och non-stop tårta och snackade skit. Efter det joinade emelie för filmen Cars. Den var bättre än vad vi trodde. Visste, en del sega partier, men förhållandevis bra ändå. Jag diggade nog traktorerna mest ändå. Hehe. Sen flöt tiden på för vi satt och snackade skit igen och klockan blev mycket. Men det gör mig inget, bara hur trevligt som helst.

Kvällen avslutades väl inte så bra för jag lyckades drämma huvudet stenhårt i taket på Lizzes bil när vi skulle hem. Aj. Lär få en fin bula där känns det som. Osmarta Fredrik. Men det gör inte så mycket, för jag har haft kul ändå. Hoppas på fler såndana kvällar i veckan (och känske även lite grillning?). Nej nu väntar sängen! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback