tröttnat?

Känner att jag ,som emelie haft innan, har en liten period då jag tröttnat på bloggen. Dålig stil jag vet, men det är projektarbetet som gäller för tillfället så bloggen har kommit i andra hand. Inte så konstigt kanske.

Idag har jag ätit så jäävla mycket skräp. Bönan, kakor till projektet, kladdkaka och glass hos Alle, och sen en kexchoklad på vägen hem. Det var nämligen Lorden som gällde ikväll, eftersom det var studentfest. Inte så överdrivet mycket folk, men hade de väldigt trelvigt i vilket fall som helst. Blev festsugen där ett tag, men får väl hålla mig till nästa gång det händer något.

Sovmorgon imorgon. Sjukt härligt. Sen blir det att öva inför den muntliga projektredovisningen på Fredag. Börjar faktiskt bli nervös nu, även om vi har jäkligt mycket bättre koll på saker och ting än vad jag trodde från början. !0 minuter på Fredag, sen är det klart. Det ska bli så jäkla skönt när man slipper tänka på projektet längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback