Torsdag

Jaha då var torsdagen över också. Mysigt med fredag imorgon, även om jag vet att jag måste upp tidigt på lördag. Blir dock ingen utgång för min del imorgon, dels på grund av lördagens tidiga upstigning, och dels på grund av min rätt tunna plånbok. Men det brukar ändå vara förfesterna som är roligast ändå, så mig gör det inget. Dessutom är jag ganska van vid att vara nykter. Hehe.

Först projekt och sen första körlektionen imorgon. Lagom nervös är jag måste ajg säga. Skulle kört i helgen, men det hanns inte med, och båda bilarna ahr varit bortflugna hela veckan. Detta betyder helt enkelt att jag inte suttit framför ratten sen slutet på november. Inte jättekul, men det sitter förhoppningsvis lite i fötterna. Sen blir det träning, träning och åter träning som gäller på hemmaplan. Det blir nog bra.

Träningen gick hyffsat ikväll ändå. Segade ner mig som fan mot slutet. Men Singeln mot Alle var hård för min del. Tog dock åter igen 17 poäng i andra, sjukligt nöjd ja. Brukar annars spela bäst i första, men så var inte fallet idag. Vi hade några riktigt långa dueller, sjukt roligt. Jag vann iaf minst en av dom, hehe. Dessutom avslutade jag dygnet med att kicka hans ass på Betapet med sådär 509p mot 266p, Ägd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback