The holiday

Då var det sluta på lovet. Mitt sista lov. Det känns sjukt skumt att skriva det. Det känns skitkonstigt att ens tänka tanken. Vaddå sista lov? Jag har fan alltid haft lov. Dom kan ju inte bara ta slut? Jo, tydligen...

Kvällen har spenderats med en del ätande, vindrickande och alldeles för mycket godiskrängande. Mycket dålig kombination märker jag nu. Jag är konstig. Får alltid ont i magen sådär 3 timmar efter att jag slutat äta. Men jag är udda. Åtminstonde lite, som Alle sa. Vilken support man får. Pepcid is the shit. Vad vore livet utan det?

Jag var snäll och höll mamma sällskap genom hela The Holiday. Måste säga att även om det är en lång kärleksfilm så tycker jag den är bra. Den är sådär härligt förutsägbar och alldeles lagom lycklig. Man vet att det aldrig skulle hända i verkligheten vilket gör en lagom deprimerad. Mycket bra film.

Så här såg jag ut idag. Seriös. Jag och Jonas kom för övrigt fram till att Brat-beståndet är mycket högre i Kristianstad än i Karlshamn. Undra varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback