Sorry sorry

Igår var det sjukt dåligt bloggande igen. Förlåt så mycket, men det glömdes helt enkelt bort. Jag gjorde inte särskilt mycket intressant i vilket fall som helst. Det var träning, som gick kasst igen. Väldans seg har jag blivit såhär mot säsongens slut. Så jag fick clearträning med Anders. Inteeeee kul, bra säkert, men fyfan va min arm var död sen. Jag måste tänka mer, så jag ska försöka tänka mer när jag spelar. När jag orkar. Haha.

Idag överraskade jag mig själv genom att sova till halv elva. det är inte vanligt för att vara mig. Och jag gick faktiskt inte och la mig så sent heller. Bara sådär ett eller nåt. haha. Men det var skönt. Fast jag var lite psyko när jag öppnade ögonen, för jag var helt säker på att klockan inte var mer än sju. Men se så fel man kan ha.

Idag blir det kanske körskolan igen. Får väl hålla med Alle. Lika bra att få skiten gjord så fort som möjligt. Bara så jävla tråkigt. Funderar dock på att käka lite först så jag slipper ner och handla mellanmål sen. Bara sjuuuukt tråkigt att sitta inne och typ plugga i det här vädret. Speciellt när jag känner på mig att det kommer gå kasst. Haha. Fast ska inte ändra idag, så jag får fel som igår. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback