Seg, segare, Fredrik

Idag var träningen bara usch! Allt kändes piss och det var inte roligt alls. Vet ju vad som pågår och så. Inte för ajg tror att det hade så mycket att göra med det hela. Men kanske lite ändå. Dessutom känns det som om jag har nåt skit som är på G i kroppen. Vill inte bli sjuk. Jag orkar inte bli sjuk. Usch. Vill bara vara sjuk imon, men vi ska projekta, plus att jag måste plugga lite geografi.

Orkar inte blogga seriöst idag. Mitt huvud är mer än fucked up.

You with the sad eyes
Don't be discouraged
Though I realize
It's hard to take courage
In a world, full of people
You can lose sight of it
And the darkness, inside you makes you feel so small

Kommentarer
Postat av: en idiot

tur att du är sexig då.

Postat av: Fräddie

ööh?

2007-04-04 @ 12:33:23
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback