sången om Quong

Jag orkar inte gör ett nytt inlägg så jag skriver lite till här. Nu har man haft matte, käkat lunch och så. Trevligt med måndagar ändå, eftersom man inte gör så mycket alls. Dock är det småttingträning ikväll, men den börjar ju också dra sig emot sitt slut. Så snart är även årets tränarsäsong över. Det är ganska skönt. Lagom trött på at flänga iväg till asarum vareviga måndag. Sen får man ju se hur det går med tränarkarriären till hösten. Om jag orkar fortsätta med det menar jag.

Och för övrigt så har jag tänkt en del på mig själv. Jag vet att jag säkert ofta är för snäll. Jag vet att det säkert gör att folk tycker att jag är bde konstig och irriterande. Men jag kan inte hjälpa det. För det är jag. Och tack vare att jag är på det sättet så har jag kvar en del vännerrelationer idag som säkert någon skulle släppt. Men det är kanske tack vare de besluten som gjort att jag mår som jag gör idag. Riktigt bra oftast.

Om någon undrar varför det här kom upp i mina tankar så är det mitt djupa inlägg från natten som kan läsas här under. Det är roligt att det tilltalar någon iaf. För någon länkade inlägget till sin blogg. Det var snällt och roligt. Tack!

Här kommer åter en video från den lätt flippade filmen Torkel i Knipa. Vi började diskutera den på hemvägen från matten, så jag lovade att lägga in den till Jenny. Så här får du Jenny! Lyssna och njut (eller förfäras, haha).


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, helt sanslöst kul! Fattade ingenting innan... nu fattar jag... på gott och ont ;D

Postat av: Fräddie

japp, jag hittade faktiskt ackorden till låten! hahahaha!

2007-04-02 @ 12:02:53
URL: http://sandevar.blogg.se
Postat av: Jenny

Snabbplugga till nästa fest? ;D hahaha

2007-04-02 @ 13:18:47
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback