Partheei

Ikväll är det fest som gäller. Det ska bli trevligt, även om det känns som jag har en förkylning på G i kroppen. Men det är sånt man får ta. Dock så blir det nog förhållandevis nyktert. Men vi får se vad som händer. Något kanske man kan hitta. Haha. Det återstår att se. Annars bryr jag mig inte så mycket. Ändå ballottning imorgon ju. Lagom nervös jag kommer vara då. Hoppas man får någon social.

Var nere på stan för att kolla lite nya vår/sommarkläder som jag inte kan köpa. Som tur väl var hittade jag inte så mycket. Förutom den där stickade tröjan jag kollat på innan, och de där rutiga shortsen. Men man ska ju ha något att önska sig på 19 års dagen också. För övrigt ser det ut som om det skulle kunna bli Gbg dan efter födelsedagen. Inte helt fel ändå. Kanske ska önska mig en shoppingspree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback