Kristianstad

Vanligtvis hade jag nu viljat skriva ett långt inlägg om allt snyggt jag köpt, men det går inte riktigt den här gången, eftersom jag inte köpt något. Idag var det nämligen se men inte röra som gällde för hela slanten. Eller jo jag fick röra, eftersom jag slängde in kläder till Jonas. Men så hittade vi ju också en hel del snyggt måste jag säga. Till jonas blev det en kofta, två t-shirts, en hood och ett par jeans. Till mig blev det MQ poäng, haha!

Även om det var se men inte röra så såg jag faktiskt inte så mycket som jag var sugen på ändå. Det var väl någon tröja eller så. Men man fyller ju snart år, så då kan jag säkert inhandla något. Vad som gällde för mig var däremot att hitta skor. Jag hittade några snygga som jag hade kunnat tänka mig, men det var ju det lite mer dressade jag eltade efter. Måste ju ha något till kostymen. Hittade dock ett par på Nilsons och ett par på Scorett som jag blev lite småsugen på (de två första nedan). Inget slår dock Tigerpjuxxen, men jag får väl glömma dom, buhu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fula som stryk

2007-04-13 @ 23:18:05
Postat av: elin

jag håller inte med :O de var skitfina fredrik :)

2007-04-14 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback