Känslor is the shit

Sitter här med ett brännande ansikte efter en ny jävla insmetning av en äcklig salva. Först tvättar man så ansiktet blir torrt. Sen smörjer man så ansiktet nässt intill spricker, eftersom det man smörjer med torkar huden lite mer. Sen kletar man in fejjan i återfuktare så det bränner och så man blir röd som en tomat (jag och Jenny kan bilda klubb). Hata finnar. Inte sånna som lever och snyter sig precis som svenskar. Utan sånna som ploppar upp i ansiktet. Usch!

När vi ändå är inne på Jenny så siter vi här nu igen och skickar musik och snackar strunt. Hennes hjärna är lagom off efter för lite sömn. Och min är off eftersom jag borde plugga lite geografi. Men det orkar jag inte. För överigt har jag själv kommit fram till att man kan vinna något på att skita i allt. Vet inte om Jenny höll med, eftersom hon inte kan formulera något i ord. Fast något vettigt har vi kommit fram till.

Fräddie . 72 dagar kvar . Song for a friend säger:
feelings will always be feelings

Jenns säger:

haha helt oförståeliga


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyckades jag! =O haha ;D

2007-04-05 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback