Jobbigt det ska vara då!

Här drar man sig iväg till den förbenade fysen trots att man inte är särskilt pigg alls. Så är det ingen fys. Lite lätt lack blir man ju. Hadde ändå sett fram emot 45 min intensiv träning så hade man varit färdig sen. Dessutom ville ingen öpnna till oss på grund av jag vet inte vad. Skitkul verkligen. Så nu får man väl gå en promenad eller något sen istället. Blä, jag orkar inte.

Måste plugga lite geografi också. Vår lärare fick tydligen för sig att vi skulle redovisa vår lilla landskapsanalys muntligt. Jippie, jag är så pigg på det. Det handlar ifs bara om knappt en sida var att snacka om. Men det känns typ onödigt. Sjävla uppgiften kändes lite lätt onödig. Snacka om något man jobbat med på bara en lektion. Jaja, det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback