Hörjel

Då sitter man här, hyffsat uppvärmd igen, efter en kall dag på Hörjel gård med klassen. Det har regnat, blåst och varit allmänt jävligt. Det var dock ganska trevligt ändå, och mitt i exstasen klämde jag i mig nästan ett helt paket ballerina själv. Men det var gott, och det värmde för stunden. Haha. Åkt en massa buss, för vi åkte fel, ganska mycket fel. Men det löste sig. I vilket fall som helst så har jag förberett lin, fixat staket och huggit lite stolpar till staketet. Allt detta i ösregn...typ. Under linberedningen splattade jag fingret också, menmen. Linet såg för övrigt ut som blonda hårextentions! haha.

Snart träning. Kanske får upp värmen lite då. Känns typ som man ska bli sjuk just nu. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback