Hide and seek

Sitter här lite halvtrött faktiskt. Dagen ahr varit helt okej, förutom den alldeles för tidiga morgonen. Var siffervändare i CBF-starten, eller tja, snarare hjälpdomare kanske. Det var många som inte riktigt hade koll på några regler alls. Så jag fick hjälpa de små så gott det gick.

Efter nånon timmes sömn så spenderades kvällen tillsammans med Nea, Alle och Lizze. Egentligen var det meningen att vi skulle käka pizza, men det dissade jag och Alle. Så det blev så att vi lagade maten (till mesta del). Det blev klyftpotatis och lövbiff med sås och kryddsmör. Helt jätteokej mat. Vi glömde dock köpa dricka, så medan brudsen körde iväg så höll jag och alle ställningarna genom att sjunga och spela lite mellan stekpannorna.

Till efterrätt åt vi glass, varma hallon, chokladsås och marränger. En jävla blandning jag vet. En hel buffé av onyttigheter. Men även det var gott. Sen satt vi i soffan helt dästa medan Emelie tittade förbi en stund efter jobbet.

Var meningen att jag skulle lägga upp en video lite tidigare idag, men bloggen var allmänt trög och trött. Så det hände inte så mycket. Nu verkar dock youtube flippa lite, men det löser sig nog ganska bra ändå. Det är iaf Imogen Heap - Hide and seek. Väldigt elektronisk jag vet. Men jag tycker om den så jäkla mycket ändå. Den är sådära myskonstig. Ett nytt aftonbladet ord. Myskonstig. Tillsammans med spritfest och Anges reklamsnygg.


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, du & ditt "dästa" :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback