Grillning

Idag har det grillats som bara den. Trodde verkligen inte att vi skulle orka hålla ut så länge som vi gjorde. Det började med mig, Erik, Alle och Nea som började plocka så mycket ved som vi kunde hitta, eftersom det inte fanns något vid platsen där vi skulle vara. Vid 7 någon gång drogs elden igång, och den höll vi brinnande till runt tolv. Man trodde det skulle vara svinkallt ute, men måste säga att det var väldigt skönt.

Det är roligt med lite sådana här händelser. Det var både mystiskt (vem prasslade i buskarna?), sjungande glatt (allsång is the shit) och bara helt jättemysigt. Sen kom ju Wennstig dit och visade hur man eldar på riktigt. Det vill säga genom att spruta eld. Alltid lika coolt tycker jag. Jag sjöng även min lilla låt. Vilket inte gick bra och det märktes för det var nog inte så uppskattat. Haha. Men har man ingen röst så har man inte. Det var mys ändå. Hoppas verkligen på många liknande, och ännu längre, grillkvällar i sommarnatten!

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback