Grattis Farfar

Måste börja att tillägna detta inlägg till farfar som fyller 70 år idag. Får gratta honom mer imorgon eftersom jag ska åka dit upp. Sen är det ju så att man själv fyller 19 år imorgon. på projektredovisningsdagen och allt. Jaja, kanske inte blir allt för rolig födelsedag, men lite firande blir et säkert. Om inte på lördag i vilket fall som helst. Ett år kvar till systemet.

Träningen gick sjuuuuukt segt ikväll. Det var inte ens roligt. Varmt och äckligt var det i hallen med. det enda psoitiva var att vi snackade om Stade och så. Det ska bli sjukt kul att komma ner dit igen. Brukar alltid bli en himla massa sköjj!

Kan inte säga att jag är allt för laddad för imorgon. Men jag har sutit och tänkt lite på hur jag på bästa sätt kan korta ner det jag ska säga utan att jag förlorar för mycket. så det blir nog bra. Det är helt okej att redovisa på svenska ändå, för något konstigt kommer man alltid på att säga. Det är bara det att man ska hålla tiden. Men vi har pluggat på bra så det tror jag nog vi gör. skönt att slippa se alla redovisningar för då hade jag nog varit rätt död. Men tråkigt att åka bil. Menmen.

image259

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis kusselussebulle!

Postat av: Fräddie

danke :D

2007-04-27 @ 10:43:29
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback