Fuck vad det kan fucka sig

Sitter här, nyss hemkommen från Mickas fest. Allt var bra till en början. Massa folk man kände, även om man mest ugicks med de "vanliga". Men det är ju mig vi snackar om. Sen så förvärrades typ allt stegvis, och blev totalt urfuckat mot slutet, vilket inte var särskilt roligt alls. Blö vad jag hatar fucked up situations. Ibland förstår jag inte varför vi människor behöver vara så skumma varelser. Hade kanske varit bättre om vi var gorillor som petade varandra i huvudet istället.

För trött för att skriva något djupt och seriöst. Hade nog behövt en promenad hem från stan i sånna fall. Så blev ju inte fallet, så jag får sova på saken. Thoughts that need to be thought of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback